Dag 14

Dagens outfit

Jag tänker inte ursäkta mig, ty det är inte jag som har kommit på dagarnas olika rubriker.

Jeans som kasar ner på tre steg. De tvättas nu i hopp om att de ska dra ihop sig lite, åtminstone såpass att jag slipper gå och dra upp dem en dag. Fina är de, så det är därför jag står ut med eländet.

Tröja/tunika, precis likadan som i det här inlägget, fast mörkröd. Köpte den för femti spänn på Gina i förrgår. Svart tight top under den och en mörkgrön/silvrig sjal till det. Och strumpor. (Fick förresten uppmana mina sexor idag att byta sockar varje dag och duscha åtminstone varannan dag. I allsin dar, så glad jag är att jag var lyckligt ovetandes om hur dåligt hormonstinna ungar luktar när jag själv var tolv. Fast å andra sidan så ledde puberteten till fyra års konstant användande av Absolut Torr. Säkerligen inte det bästa för kroppen, men det gjorde att kroppens funktioner inte blev ett socialt hinder under de där åren.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0